Lite nytt pyssel

Det är dags att uppdatera lite här börjar med det kortet som är äldst, kort gjort en
pysselkväll hos Maria blev bara ett kort gjort den kvällen

.



På kortet har jag använt den söta björnen med en ros från Penny Black och på öronen och tassarna har jag lagt flock så de är lite mjuka och lena. Grattis är skrivet med QK alfabet supermarket. Papper och blommor är av för mig okänt märke.

Var lite fundersam till vad jag skulle med alla de andra färgerna i flock-förpackningen hade bara julkorts fokus när jag köpte den och där är 11 färger till förutom den vita som jag såg många användningområden med.

Men eftersom så faller ideerna på plats även för de andra färgern som här med nallen då.
Kanske inspirera jag någon att använda de färgade flock-varianterna.

Om du gjort något med de andra färgerna skriv gärna en rad så jag kan titta in hos dig.

Tjing och på återseende!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0