Bröllopskort Mia & Paul



Här kommer bröllopskortet Lillebror och Sambo beställt till deras grannes bröllop.
Har använt mig av skogstokigas  Kärt Brudpar, som sitter på 3-D kuddar för att ge djup åt
kortet dock syns det inte på bilden  och min egengjorda "Till Brudparet-" stämpel.



Insidan har jag även här andvänt mig av Inkidos De vakraste och hjärta utstansat med
Brudparets namn och datum och Lycka till...... -stämplen.

Baksidorna på båda korten har jag endast satt min egen signatur stämpel på och hållt dem väldigt enkla.
Bild på baksidan blev inte bra på något av korten.

Tjing!

Agneta

Kommentarer
Postat av: Alle

Ååå det va ett fint kort...den som får det blir nog glada!

Ha en skön sommar...kram

2009-07-25 @ 11:59:06
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0