Julkort + Dopkort = Scrappträff i Nol

För några veckor sen var jag med några Scrapvänner på träff i Nol och lite blev det gjort.

Två dopkort där jag andvänt samma stämpel på båda korten och det ena är till
en liten Albin och det andra till en liten smilla.





Insidorna har jag dekorerat på samma vis så bara den ena visas här.
Har satt versei i Guds Famn på ena sidan och plats för hälsning på den andra.




Sen fortsatte julkortsproduktionen och det blev två kort gjorda i samband med
 utmaningarna som pågick under dagen i Nol.

Julkort 10



Julkort 11




Det var allt för denna gången!!

Nedräkningen fortsätter endast 86 kort kvar nu......

Kommer lite kort till de närmaste dagarna då de ligger och väntar på fotografering.

TJing!

Agneta


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Så roligt att du hittat till min blogg och att du lagt ett bud på min rååsa ask! Massor av fina kort kunde jag hitta här.

kram Annika

2010-10-05 @ 19:40:51
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0