Altheasmix Julkortsutmaning 2011 / Julkort 1 v. 25


Nu är det 6 månader till jul och Altheasmix har startat sin Julkortutmaning 2011.
Starta nu med ett julkort i veckan och lagom till de skall skickas har du 25 st klara.

Jag tänkte hänga med på detta så här kommer mitt Julkort 1 för v. 25



Har andvänt mig av papper från BoBunny
Midnight frost snowfall heter detta.

Den söta snögubb-stämpel är en Penny Johnson clearstamp.

Första julkortet blev alltså ett blått kort.

Skall försöka skaka liv i bloggen har en del pysslat att visa.

Häng med du också på julkortutmaningen!


Tjing!

Agneta


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för din komentar på min blogg.Jag håller med dig snögubbarna är för fina. kram Nina

2011-06-27 @ 14:42:43
URL: http://ninascrapbooking.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0