Välkomna!

Denna blogg kommer framför allt att handla om stämpelpyssel men även lite inslag av annat pysselslag.
Jag stämplar och gör kort, har inte fallit för scrapbooking än i alla fall.

Jag är med och driver  www.laserfrossa.se en sajt där man kan beställa sina egna personliga stämpel.
Ni designar motivet och vi gör en stämpel av det. 

Finns många kul inriktningar för när man kan vilja ha  en egen designad stämpel  ett exempel är ett bröllopsmonogram.

Man kan även göra sin egen personliga gratulations-stämpel. Själv har jag förstört helhets intrycket på många av mina kort när jag skrivit i korten då jag inte har den bästa handstilen.

Man kan också ta  en bild gjord av barnen och gör en stämpel av den eller en bild man själv brukar rita.

Endast Fantasin sätter gränserna för vad man kan göra en egen stämpel av.
 
Bilder med tips kommer att komma upp så småningom här i bloggen skall bara ta reda på hur det går till att få in dem här.


Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: sari hänninen

tjohoooo - äntligen r du på g...

fantastiskt roligt att följa dig...

fint julkort du visar... :-)

2009-01-16 @ 22:19:49
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: sari hänninen

hmmm - ngt lurt - d går inte att lägga kommentarer...



jag hoppas att den här går fram...



härligt att du fått igång en blogg du med!!!

fint snögubbekort!!!

2009-01-16 @ 22:21:14
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: sari hänninen

fint att du e igång!!!!

2009-01-16 @ 22:22:04
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0