Lite fler Grattiskort

Grattiskort är alltid bra att ha på lager så det gjorde jag några stycken på gårdagens pyssel med Sari och Ulrika


Det första kortet är gjort med papper från DCWVs The green Stack och de små djuren är så söta så de fick tala för sig själv med grattis i QK maggie-stil..



De andra kortet är gjort med ett forever friend papper och grattis i QK supermarket som blivit en favorit trots att jag vid första anblick inte fastna för någon av QKs vår nyheter.



De tredje kortet är med Kortmakarens Wilma som Pippi Långstrump, en söt stämpel och
QK supermarket till  texten grattis.



Fjärde kortet är ett väldigt enkelt kort med papper från DCWVs The green stack och QK supermarket till texten och en härlig vår grön kortbas balanserad med en röd fotomatta.



Femte och sista kortet från gårdagens pyssel är ett väldigt enkelt kort med en jeansmönstrad bas och grattis stämplat med min favorit stämpel från inkido och tre bling-stenar i vänstra hörnet för att balansera kortet.

 Enkelt och stilrent precis i min smak.
Eller som mina pysselvänner skulle sagt ett Agneta-kort så klart.

Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: sari h

d där green stack-papperena är ju bara fööööör söta....

jag måste komma på idéer att använda dem själv... :-)

Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-20 @ 07:35:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0