Kortmakarmara- sista utmaningen

Vi fick som sagt chansen att prova nyheterna som släpps på mässan i mars och gör ett kort med dem.
Detta kortet stannade hos Kortmakaren fram till mässan så det kan jag inte visa upp här idag.

Jag är väldigt glad för i denna utmaningen så kom jag två i omröstningen och då Sari vars kort vann är med i DT-gänget och redan fått ta del av det fantastiska priset som bestod av hela arket med vårens stämpelnyheter från Kortmakaren så fick jag också ett ark med stämpelnyheterna.

Dessa skall det bli skoj att skapa med men som sagt dessa alster kommer inte att visas upp förrens efter Nordiska Stämpel och scrap mässan i mars.

Här kommer istället en bild på alla saker jag hade med mig hem ifrån Kortmakarmaran, många fantastiska saker som de lottade ut under dagen och vinster från utmaningarna.




Nu skall jag ta och packa upp mina pysselsaker så det bara är att pyssla på när inspirationen faller på.

Det kommer lite Alla Hjärtans Dag kort de närmaste dagarna.

Kram

Agneta


Kommentarer
Postat av: sari hänninen

vad fint att du fick upp fotona på dina fina kort!

bra - för då kan man ju gå tillbaka för inspiration!

2009-02-08 @ 22:08:43
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Alle

Det där paketet såg ju härligt ut...

Jag läntar till mässan i Mars...ska bli så kul så!

2009-02-08 @ 22:57:48
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se
Postat av: Birgitta

Hej!

Jo det går bra med korten! Har gjort ett kort med Filuren jag inhandlade...ska lägga upp de kort jag gjorde på mässan utom ett som jag redan gett bort, glömde och fota det...smarta jag!!

Det var fina kort du hade gjort!

Sen var det väldigt kul och träffa dig!

KRAM Birgitta

2009-02-14 @ 02:39:16
URL: http://bigganpiggan.bloogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0