Bröllopskort Lisa & Rolf

Ja då skall vi se om vi kan skaka lite liv i bloggen efter en tids tystnad.....=)

Börjar med ett bröllopskort jag fick beställning på i sommar och denna gången blev det ett väsk-kort.




Önskemålet var rött och guld och glitter och glamour.



Blev ett enkelt och still rent kort som blev mycket uppskattat.


Kommer att komma en del alster här framöver då jag kommit igång med kortpysslandet igen.
Och hakat på utmaningen att använda alla saker man redan har, dock har jag justerat den lite och bestämt mig för att jag skall göra 100 kort innan det blir något mer inköp av mönstrade papper igen.....  =)

Kort nr 1 publicerat bara 99 kvar......  några är redan klara och kommer att visas när fotograferingen är klar.


Vidare har Scrap & Hobby en höst tävling där man skall besöka bloggen och lämna en kommentar.
En kul start på hösten med alla nya fina saker som kommer framöver.


Tjing så länge!

Agneta


Kommentarer
Postat av: Ulrika, Laserfrossa

Härligt att se! Ser fram emot fler!

2010-09-01 @ 19:05:29
URL: http://www.laserfrossa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0